Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że blisko 30% mikrobiznesów w Polsce nie posiada firmowej strony w internecie i nie wykorzystuje poczty elektronicznej w swojej aktywności biznesowej.
Chociaż wynik ten sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to istnieje kilka łatwych metod na pozbycie się problemu i zorganizowanie w krótkim czasie trwałych podstaw pod swoją aktywność w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom bardzo często sugeruję rozwiązanie nie wykorzystujące specjalnych umiejętności, a zwykle szybkie: założenie strony www w oparciu o wordpress lub joomlę, a w dalszych krokach instalację zakupionej w sklepie internetowym szablonu witryny u takich pośredników jak yootheme.com.
Takie nieskomplikowane podejście pozwala na zwykle szybki rezultat – strona nie tylko pokaże się w sieci ale ponadto zaskoczy profesjonalnym wyglądem. W praktyce, w koszcie rzędu 500 zł netto można zrealizować wybrane cele.
Budowa serwisu nie przenosi się na obecność podmiotu gospodarczego w sieci. Krytycznym działaniem jest jej optymalizacja częstokroć z pomocą doświadczonych podmiotów lub ponownie z z moją pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Nie można zaponieć, by zawartość w serwisie internetowym były często dodawane i dostosowane równie w zawartości jak i w nagłówkach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3 Blog 4
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz