Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP blisko 30% małych biznesów w chwili obecnej nie zbudowało własnej witryny internetowej i nie wykorzystuje poczty elektronicznej w prowadzonej działalności gospodarczej.
Chociaż rezultat ten sprawia wrażenie być bardzo wysokim, to można wykorzystać kilka skutecznych sposobów na rozwiązanie problemu i zorganizowanie w niedługim okresie podwalin pod swoją aktywność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom zwykle sugeruję rozwiązanie łatwe, a jednocześnie skuteczne: zorganizowanie strony internetowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a następnie dodatnie zakupionej w sieci szablonu witryny u takich producentów jak templatemonster.com.
Takie nieskomplikowane podejście gwarantuje w zasadzie szybki rezultat – witryna w sieci nie tylko znajdzie się w sieci ale także zrobi wrażenie profesjonalnie przygotowanej. W praktyce, w kwocie rzędu 600 pln brutto można zaliczyć wszystkie postawione cele.
Wdrożenie serwisu nie implikuje istnienia mikrofirmy w internecie. Krytycznym działaniem staje się jej wypromowanie najczęściej z pomocą dedykowanych podmiotów lub dalej z z moją pomocą, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Najważniejszym jest pamiętać, by treści na stronie były nieustannie aktualizowane i zoptymalizowane tak w treści jak również nagłówkach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz