Jak podaje ostatni raport TNS OBOP około 30% firm z grupy mikroprzedsiębiorstw w naszym kraju nie wdrożyło firmowej witryny internetowej i nie wykorzystuje e-mail w swojej aktywności biznesowej.
Jakkolwiek wynik ten wydaje się być niemałym, to istnieje parę łatwych sposobów na rozwiązanie problemu i zorganizowanie w niedługim okresie fundamentów pod swoją obecność w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom zwykle wskazuję rozwiązanie proste, a jednocześnie nie zajmujące dużo czasu: założenie witryny sieciowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku założenie nabytej w sieci templatki u takich sprzedawców jak yootheme.com.
To oczywiste podejście daje praktycznie szybki sukces – strona nie tylko pojawi się w sieci ale również zrobi wrażenie jakością wykonania. Oznacza to, że, w w cenie wdrożenia około 500 zł netto można zrealizować wymagane cele.
Samo stworzenie witryny nie implikuje istnienia mikrofirmy w internecie. Najważniejszym jest jej wypromowanie częstokroć z pomocą dedykowanych podmiotów lub ponownie z nami, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Nie można zaponieć, by treści na stronie były często rozwijane i przygotowane równie w zawartości jak również dodatkach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz