Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP około 30% mikrofirm w chwili obecnej nie zbudowało własnej strony w internecie i nie korzysta z e-mail w prowadzonej działalności gospodarczej.
Jakkolwiek wynik analizy wydaje się być bardzo wysokim, to można wykorzystać parę łatwych metod na rozwiązanie kłopotu i zorganizowanie w krótkim czasie podwalin pod swoją aktywność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom zwykle wskazuję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a jednocześnie skuteczne: zbudowanie strony internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a dalej założenie zakupionej w internecie templatki u takich pośredników jak yootheme.com.
To oczywiste podejście pozwala na praktycznie zawsze szybki rezultat – witryna internetowa nie tylko znajdzie się w sieci ale także zaskoczy profesjonalnym wyglądem. W praktyce, w koszcie rzędu 600 pln brutto udaje się zaliczyć wybrane cele.
Budowa serwisu nie oznacza obecności mikrofirmy w internecie. Bardzo ważnym jest jej wypromowanie najczęściej z pomocą doświadczonych firm lub dalej z nami, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Ważnym jest to, by treści na stronie były na bieżąco rozwijane i przygotowane równie w zawartości jak i w nagłówkach na obecność robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńtemplatki wordpress- Znajdziesz tutaj rozwiązania do publikacji wpisów, stworzenia elementów, siatek, list, zakładek, dodawania plików audio i wideo, map Google itd. Wszystkie shortcod’y mają pełny zestaw opcji, które są wyswietane w oknie dialogowym.
OdpowiedzUsuń